Jäsenhakemus ja kannatusjäsenyys

Liittymällä jäseneksi pääset mukaan KuTeSin tapahtumiin, joiden kustannuksia tuetaan seuran varoin ja TEK:in tuella, joten jäsenmaksulle saa erinomaista vastinetta!

KuTeSin jäseneksi voidaan valita diplomi-insinöörin tai arkkitehdin tutkinnon suorittanut tai muu teknillisten tieteiden, tekniikan tai teollisuuden alalla toimiva tai muuten alalla erityisesti ansioitunut henkilö.  Vuonna 2024 täysjäsenyyden hinta on 30 euroa ja opiskelijajäsenyyden 15 euroa. Jäsenmaksujen suuruudet arvioidaan ja vahvistetaan vuosittain. Hakemuksen henkilöjäseneksi voit lähettää alla olevalla lomakkeella.

Yritykset, yhteisöt tai henkilöt voivat tukea KuTeSin toimintaa liittymällä kannatusjäseneksi. Vuonna 2024 kannatusjäsenyyden hinta on 200 euroa.  Kannatusjäsenet mainitaan KuTeSin kotisivuilla ja viestintäkanavilla ja heille tarjotaan mahdollisuus tulla kertomaan toiminnastaan vuosittain jossain KuTeSin jäsentapahtumassa. Kannatusjäsenyydestä kiinnostuneita pyydetään käyttämään tämän sivuston yhteydenottolomaketta, tai ottamaan yhteyttä KuTeSin puheenjohtajaan tai sihteeriin: